My new highlighter from NARS, the Multiple in Copacabana

27 January 2015


I wanted this product so bad. You have probably heard a lot about the Multiple by Nars. I know most people go for the colour called Orgasmic but it was too orange on my skin (I was offered a sample). It didn't seem natural at all so I went for a lighter shade. I love the colour : Copacabana. It doesn't show a lot, it's very discrete. It's shimmery but not too much. It is creamy and easy to apply. I apply it gently with my fingertips. Definitely one of my favourite highlighter ♥



Je voulais ce produit depuis un petit moment donc merci Papa Noël. J'ai eu la chance de pouvoir tester le Multiple de Nars dans la teinte Orgasm mais je l'ai trouvé trop orangé pour ma peau. Le Multiple de Nars dans la teinte Copacabana est assez clair, rosé et pailleté (mais pas trop, c ‘est vraiment léger). Il est assez naturel. J'aime beaucoup le rendu sur ma peau (voir photo ci-dessus). Cependant je ne le conseillerais pas aux peaux trop foncées. Il est très facile à utiliser, je l'applique en la tapotant avec le bout de mes doigts. C'est définitivement l'un de mes favoris. ♥

~ Nars, The multiple ~ in Copacabana.



1 comment

  1. Great post


    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete